Straipsniai

Straipsniai

Aktyviai veikiantis žarnynas – puikios savijautos garantas

Nėra laiko ramiai ir sveikai pavalgyti, pajudėti, atsigerti ir pasėdėti tualete vos pajutus norą? Tuomet nenustebkite gavę žarnyno signalą, kad jis tiesiog neturi galimybės tinkamai darbuotis. Pasekmės – ne iš maloniųjų: nuo vidurių užkietėjimo iki antsvorio ir hemorojaus.
daugiau

Gera jaustis lengvai!

Pagaliau pavasaris! Vis šiltesnes dienas skaičiuojantis kalendorius primena, kad metas peržvelgti savo spintą. Ši mintis džiugina, tačiau kartu priverčia kritiškiau veidrodyje nužvelgti po žiemos papilnėjusią figūrą.
daugiau

20 kilogramų praradusi alytiškė pasijuto kaip ant sparnų

Pilnumo jausmas, užkietėję viduriai, sulėtėjusi medžiagų apykaita – daugelio šių negalavimų pavyktų iš vengti, jeigu žmonės gautų pakankamai maistinių skaidulų. Šių problemų nepatyrė mūsų protėviai, vartoję daug natūralaus ir neapdoroto maisto.
daugiau

Dėl sutrikusio virškinimo – rimtos sveikatos bėdos

Nedaug judate, nereguliariai maitinatės ir turite bent vieną žalingą įprotį? Trys „taip" garantuoja: jei nekeisite savo įpročių, užklups vienas ar kitas virškinimo sistemos negalavimas. O tada prasidės blogumai: vidurių užkietėjimas, sunkumo jausmas, antsvoris. Medikai įspėja: gera savijauta prasideda būtent nuo žarnyno.
daugiau

Sveikas žarnynas – raktas į gerą savijautą

Jeigu jaučiate, kad jūsų žarnynas dirba lėtokai, dažnai vargina pilnumo jausmas, susikaupė keletas papildomų kilogramų, pakanka keleto jūsų gyvenimo būdo pokyčių, kurie padės išspręsti šią problemą ir palaikyti gerą savijautą.
daugiau

Trijų žingsnių programa lengvai savijautai

P_1_edited.jpg

Virškinimo sistemos ligos užima 2-3 vietą tarp dažniausių sveikatos sutrikimų. Virškinimo metu maistas yra susmulkinamas ir suskaidomas. Suskaidytas medžiagas organizmas panaudoja kaip žaliavą tolesnei molekulių sintezei ar kaip energijos šaltinį. Jeigu šis procesas streikuoja, organizmas negauna būtinų medžiagų, organų veikla ima strigti, ilgainiui gali išsivysti įvairūs negalavimai ir ligos: vidurių užkietėjimas, viduriavimas, rėmuo, opos ir pan.

daugiau

Kaip atsisakyti cukraus - 7 efektyvios taisyklės

Cukrus... skanus, saldus dalykas. Saikingai vartojant ir sveikai bei subalansuotai maitinantis, savęs palepinimas desertu ar šokoladiniu sausainiu, nėra problema. Tačiau daugeliui per didelis cukraus kiekis gali sukelti priklausomybę nuo saldžių perdirbtų maisto produktų, kuriuose trūksta maistingųjų medžiagų. Be to, mityba, kurioje gausu cukrų gali pridėti kelis papildomus kilogramus (ypač pilvo srityje) ir yra susijusi su padidėjusia rizika susirgti pvz.: II tipo diabetu ar širdies ir kraujagyslių ligomis.
daugiau

20 natūralių priemonių palengvinti vidurių užkietėjimą

Kas dešimtas Jungtinės Karalystės gyventojas turi žarnyno problemų ir kartas nuo karto susiduria su vidurių užkietėjimu, tai rodo, kad tai tikrai plačiai paplitęs nemalonus sutrikimas. Nebūtina iš karto griebtis vaistų, mitybos ekspertai išvardina daugybę natūralių būdų, kaip pagerinti situaciją ar iš viso išvengti vidurių užkietėjimo.
daugiau

Nemaloni tiesa apie dietų laikymąsi

Dietos yra laikomos nesveikomis, neveiksmingomis ir paprasčiausiai pasenusiomis, tačiau žmonės vis tiek pasirenka šias drastiškas priemones, kurios žada greitą svorio atsikratymą per trumpą laiką.

daugiau

4 lengvi būdai, paspartinantys virškinimą

Jaučiate diskomfortą ir sunkumo jausmą pilve? Reikalinga pagalba pašalinant nesuvirškintą maistą? Išbandykite kelis nesudėtingus jogos pratimus paspartinti procesui. Pratimais, kaip atliekant tempimo pratimus pagerinti išmatų pasišalinimą, dalinasi jogos meistrė.

daugiau

Daugiau judėk: pratimai prie darbo stalo

Norint išlaikyti normalų kūno svorį ir būti geresnės savijautos, kartu su sveika mityba, labai svarbu ir daugiau judėti. Štai keli paprasti pratimai, kuriuos paruošė asmeninė trenerė Beki Daniel, kad galėtumėte aktyviau pajudėti ir darbo vietoje.

daugiau
Straipsniai